Skip to content

Ultima obsesie pisiceasca

August 24, 2009

Dupa un cantec de leagan, Pisoiu va recomanda ceva rock. Si nu orice rock, ci o trupa care are doar vreo 25 de ani de activitate – Blind Guardian. Ascultati si voi. Sa vedem daca imi dati dreptate.

6 Comments leave one →
  1. August 25, 2009 14:56

    Buna, iti dau dreptate! Doar ca pisi Serafina (pisica fiicei mele) s-a ascuns, extrem de deranjata, ca era sonorul cam tare. Buni rau! 🙂

  2. August 25, 2009 16:03

    Saraca pisicuta… se vede ca nu e obisnuita … trebuie sa ii faceti un training mai indelungat si n-o sa mai pateasca asa. Eu am inceput cu Afraid to shoot straingers – Iron Maiden 😛

    • August 26, 2009 10:19

      Ha ha, cred că acum va fi fericită cu orice, că unii repară strada noastră, îţi dai seama! Metallica va fi cântec de leagăn când termină ăştia, ca Dreams Theatre deja o adoarme profund. 🙂

      • August 26, 2009 16:17

        Saraca pisicuta… ai mai putea incerca ceva: sa dai muzica atat de tare incat sa nu mai auda ce se intampla afara. Asa nu va mai fi stresata de zgomot. Poate chiar ii va placea. Cum ar fi sa o vezi cum da din cap in timp ce asculta rock? 😀

  3. August 26, 2009 20:48

    Mai bine nu 😉 Azi am constatat ca doarme bine pe Lake of Tears, care merge des la mine. Cand se face liniste, pisi se trezeste…buimaca. Orasul asta , cu toata aceasta agitatie! Ai vazut-o pe Serafina? 😛

  4. August 27, 2009 09:32

    Da, am vazut-o si dupa fetisoara pe care o are banuiesc ca e o mica strengarita (se uita prea frumos dintre flori la voi – oare ce-o fi avut de gand?).

Leave a comment