Skip to content

Incepe scoala? Un fleac…

September 2, 2011

Pentru multi vacanta e pe sfarsite. Mai e un pic si iau o iau de coada, vorba romanului.

Cica fac si eu parte din aia care mai au de frecat bancile scolii (facultatii) inca un an (si sper doar unul, cel putin la masterul asta). Dar, spre deosebire de majoritatea, eu nu o sa am un soc la revenirea pe bancile scolii.

Nu, nu am descoperit formula magica a licorii pentru invatat fara dureri de cap. Am gasit o versiune muuult mai eficienta de a evita socul trecerii de la lene metafizica la invatat si injurat profi. E cat se poate de simplu: nu te opri niciodata din invatat 😀 . Uita ca ai vacanta, sau oricum, ignor-o cat poti, fa-ti planuri sa faci minim 10 cursuri in 3 luni, plus daca se poate sa iti faci si dizertatia, si o sa ajungi la final de vara sa ai minim 5 cursuri terminate, dizertatia doar aprobata de prof si o caruta de par alb in plus de acoperit.

Nu stiu daca pentru voi ar functiona, dar mie mi-a taiat orice frica de inceputul noului an universitar. La mine e mai simplu acum. Pe langa serviciu (doar 8 ore pe zi + 1 pauza de masa) o sa mai am doar facultate si poate vreo 2 cursuri, maxim 3 de parcurs pana la sfarsitul anului. Un fleac.

No comments yet

Leave a Reply

