Skip to content

Pisici calculatoriste

March 27, 2009

Atitudinea politehnistilor fata de scoala poate fi descrisa in putine cuvinte. Majoritatea au tendinta sa se conformeze, altii vor sa se autodepaseasca. In cele ce urmeaza veti vedea varianta felina a atitudinilor celor de la Calculatoare.
1. Uimire si incantare:

Descrierea e ceva de genul: uuuuavem o materie faina semestrul asta. Sper sa reusesc sa ma prind despre ce e vorba si sa invat ceva. Chiar suna interesant. Asta clar va fi punctul meu de interes maxim.

2. Dupa primul impuls se ajunge la resemnare. Iar trebuie sa lucrez pana imi ies ochii si inca nu stiu daca ma va ajuta vreodata materia asta in viata. Asta e…va trece si ea…sper doar sa trec si eu.

3. Atitudinea dinspre finalul temelor.

Oboseala isi spune cuvantul. Ca de obicei politehnistul lasa totul pe ultima suta de metri si ajunge sa lucreze noaptea dinaintea dead-line-ului, asa ca la un moment dat cade cu capul pe tastatura, mouse sau orice e mai aproape (destul de rar in pat).

Daca v-a placut va rog sa votati aici. Miau!

One Comment leave one →
  1. DianaEmma permalink
    March 27, 2009 18:37

    Nu pot decat sa iti dau dreptate. :))

    Numai ca, la inceput nu toate materiile par interesante. Poate doar in anul intai… dar si atunci se gasesc vreo cativa sa bage spaima in tine.

    Teme? La cate teme de casa/proiecte/referate/etc. avem nu poti lucra decat in seara deadline-ului… Toate zilele sunt un lung sir de deadline-uri. =))
    Din fericire, pana acum am ajuns mereu in pat… macar pentru 2-3 ore, ca mai apoi sa ma trezesc, sa imi beau cafeaua si sa plec zambind spre statia mea de metrou favorita si omonima. :))

Leave a comment